We help the world growing since 1998

100 tunnellate di foglia di metallo di tippu chjusu sò state esportate in ferraghju 2022

Avemu esportatu 100 tunnellate di foglia di metallo chjusu in Bangladesh stu mese.

Lamiera di ponte metallica di tippu chjusu (piastra d'acciaio per supportu di custruzzione, piastrella stampata di una sola piastra d'acciaio colorata), a lamina galvanizzata hè formata da una curvatura subfredda, a so sezione trasversale hè V, U, forma d'onda trapezoidale o simile, maily usata cum'è permanente. mudellu, ma pò ancu esse sceltu per altri scopi.

Metal deck sheet

Piastra di pavimentu composta di struttura d'acciaio, piastra di cuscinettu di pavimentu, piastra di cuscinettu d'acciaio, piastra d'acciaio in forma, piastra di pavimentu, piastra di cuscinetti di pavimentu d'acciaio, piastra di pavimentu cumminata, piastra di cuscinetti d'acciaio galvanizatu, piastra di pavimentu galvanizzata, piastra di cuscinetti di pavimentu galvanizatu, etc.

Tippu chjusu di metallu di tippu di metallu hè l'ultima introduzione di i prudutti di a nova tecnulugia di u pianu d'acciaio di prufilu, hè un sistema di piastra di cuscinettu di pavimentu compositu più avanzatu, l'esperimentu hà dimustratu chì paragunatu à l'altri sistema di piastra di cuscinetti di pavimentu apertu hà una capacità portante più putente è resistenza di taglio.U disignu speciale di nervatura chjusa rende a nervatura d'acciaio cuperta cumplettamente da u cimentu, cum'è u rinfurzamentu in a piastra cast-in-place, per maximizà e caratteristiche rispittive di l'azzaru è u cemento, appiicata cù successu à u sistema di piastra di cuscinetti di pavimentu. cun rinforzu, è hà una resistenza eccellente à u focu

Chì sò e caratteristiche di a foglia di ponte di metallo di tipu chjusu?

  1. A custruzzione di piastra cuscinettu di pavimentu chjusu pò migliurà l'efficienza di a custruzzione, accurtà u periodu di custruzzione, in modu di salvà più costi d'investimentu per noi.
  2. L'applicazione di una piastra di cuscinettu di pavimentu chjusu hè assai utile per accelerà aprucessu di custruzzione di u bastimentu, è a so propria alta forza, pò assai bèassicurà a sicurità di tutta a custruzzione.
  3. I nervature chiuse resistenti à u cisura è l'inserti di u web furniscenu un eccellente grip trà a piastra di cuscinetti in acciaio è u cimentu senza slipping sottu u so massimu permissibile.cundizioni di carica
  4. U centru di gravità di a foglia di ponte di metallo di tipu chjusu hè assai vicinu à u fondu di u pianu, è hà una altezza efficace più grande chì l'altri platti, chì ponufurnisce una resistenza più forte di u mumentu di curvatura positiva
  5. A forma di rib di u disignu speciale di u fogliu di ponte di metallo chjusu pò fàu rib di u piastra cuscinetti azzaru cumpletamenti cupertu da béton, cum'è urinfurzamentu in u pianu di cimentu cast-in-place, chì pò esse verificatu da a prova di resistenza di u focu di dui ore.
  6. Comparatu cù altri prudutti di u listessu tipu, a so propria funzione hè più perfetta, è a sicurità di l'usu hè più altu.Per quessa, i vantaghji di u pianu chjusu in u mercatu hè abbastanza grande.

Tempu di Postu: Feb-16-2022