We help the world growing since 1998

Campu d'applicazione di scaffolding Ringlock in l'Asia Sudueste

Campu d'applicazione discaffolding ringlockin l'Asia Sudueste

 

A funzione principale diringlockL'armatura hè incarnata in a "piastra di ringlock ringlock", u palu di scaffolding hè saldatu cù una piastra, l'orizzontale hè dotatu di una articulazione, è u bullone hè utilizatu com'è connettore per furmà unringlockscaffold.Stu tipu discaffoldinghè stata aduprata in parechji paesi in Europa è in America per decennii.Ma hè statu introduttu in u Sudeste in l'anni 1980 è hè un novu tipu di pruduttu di scaffolding efficiente è sicuru.

ringlock scaffold-2

 

Funzioni di novu tipuscaffolding ringlock:

 

Multi-funzione;Sicondu i bisogni specifichi di a custruzzione, pò furmà scaffolding à una fila, doppia fila, quadru di supportu, colonna di supportu, quadru di elevazione di materiale è altri equipaghji di custruzzione cù diverse dimensioni di quadru modulari è esigenze di carica, è ponu esse disposti in una curva.A struttura di u quadru di forza hè stabile è affidabile.

 

Alta efficienza;A vitezza di assemblea è di disassemblamentu hè 4-8 volte più veloce di l'armatura di fastener, evitendu i bulloni è i fasteners loose, riducendu l'intensità di u travagliu, è tuttu u prucessu di stallazione è di dismantling hà solu bisognu di un martellu per compie.

 

A capacità portante hè grande;a piastra tonda hà una resistenza di cisura assiale affidabile, è l'assi di varii bastoni si intersecanu in un puntu.U numaru di traverse di cunnessione hè duie volte quellu di l'articulazione di a tazza, è a forza di stabilità generale hè 20% più altu ch'è quellu di u scaffold cuplock.L'applicazione coordinata di a barra obliqua aumenta assai a stabilità generale di l'armatura di ringlock.

 

sicuru è affidabile;sò usati bulloni autobloccanti intercalati in forma di cunei indipendenti.A causa di l'interlock è a gravità, ancu s'è u bullone ùn hè micca strettu, u tappu crossbar ùn pò esse liberatu.

 

Boni benefici cumpleti;serie di cumpunenti standardizati, faciuli di trasportu è di gestisce, senza cumpunenti sciolti è faciuli di perde, bassa perdita.

 

Cum'è uringlock- scaffolding hà dimustratu boni effetti applicazione in l'ingenieria di custruzzione di l'Asia, ma l'Asia ùn hà micca fattu un miccanisimu perfettu per a qualità è e specificazioni di u scaffolding, è ùn hè micca stata largamente promossa è appiicata.

 

Fiendu à i so vantaghji,scaffolding ringlockhè principarmenti usatu in sistemi di supportu formwork custruzzioni, custruzzione di ponti è tunnel, cunservazione acqua à grande scala è ingegneria nave, è qualchi custruzzioni custruzzioni di grande-span.

 


Tempu di Postu: Apr-15-2021