We help the world growing since 1998

U paragunu di u prezzu cecu ùn hè micca una opzione, è duvete attentu à questi punti quandu comprate scaffolding ringlock!

L'ultimu weekend, un video di una rosetta di inferioreringlockhè statu sbuchjatu.In u video, pudete vede chì un travagliadore hà culpitu u discu cù una pipa d'acciaio.Dopu solu dui colpi, u discu era ovviamente ruttu.Cum'è un cumpunente chjave di u scaffold di ringlock-type, u discu ringlock hè una parte impurtante chì cunnetta u leger è a pipa verticale è forma una forza stabile di trè punti.Una volta chì a qualità di u discu hè difettu, a custruzzione di tuttu u scaffold hè assai pussibule.Causà un seriu accidentu di sicurità.Per quessa, l'apparizione di stu video hà fattu chì a maiò parte di i cumpratori cumincianu à esaminà è prestu attenzione à u prublema di qualità discaffolding ringlock.

22

33

Ancu s'ellu hè statu enfatizatu parechje volte chì "u paraguni di u prezzu cecu ùn hè micca necessariu", è i prublemi di qualità deve esse ottimistu annantu à l'acquistu, ma in u prucessu d'acquistu attuale, a maiò parte di i cumpratori cuntinueghjanu à paragunà i prezzi di i principali pruduttori, chì hè ancu pruvucannu l'inventariu attuale.U scaffolding Ringlock hè un mutivu impurtante per u caosu di u mercatu, a qualità irregolare è a qualità scarsa.Stu ùn solu affetta l 'ordine nurmali cumpetizione mercatu, ma dinù seriamenti affetta u sviluppu sanu di l'industria.

Dui fattori maiò chì affettanu a qualità di l'armatura di ringlock

 

1. Materiale di parti di custruzzione

1. Steel

 

A causa di a razionalità di u mercatu è a promulgazione successiva di documenti di pulitica di l'industria, in particulare i "Regolamenti Tecnici per a Sicurezza di Supporti di Tubi d'Acciaio di Ringlock per a Custruzzione" JGJ231-2010, i regolamenti specifichi nantu à u materiale di l'armatura di discu sò attualmente. nantu à u mercatu.I materiali di scaffolding di discu-ringlock sò principalmente Q355B, Q235B acciai strutturali in lega di carbonu.

 

2. Casting

 

I castings di scaffolding di discu includenu teste di leger, teste di brace diagonali è dadi U-bolt.Prima, paragunate l'apparenza per vede s'ellu ci sò vesciche, cracke, etc.Siconda, fighjate à u rapportu di pisu di u listessu vulume, vale à dì, pò esse indirettu Vede a densità di u pruduttu, è u gradu di compactness hà un certu effettu nantu à a durezza è a forza.

3. Stamping parts

 

A piastra d'acciaio di u discu stampatu hè a fonte chjave per u cuntrollu di a qualità di l'armatura di discu-ringlock.In più di pruvà à traversu esperimenti meccanichi, pudete ancu cuntrollà u rapportu d'ispezione di u scaffold è vede i dati specifichi per determinà a qualità di e parti stampate.

 

2. Trattamentu di qualità

In fatti, assai cumpratori ùn prestanu micca una attenzione particulari à a qualità di trasfurmazioniscaffolding ringlock, è pensate chì finu à chì u materiale hè qualificatu, hè qualificatu, ma in fattu, a qualità di trasfurmazioni hà sempre una grande influenza in a qualità di scaffolding ringlock.Pudete vede un esempiu:

 

Pò esse vistu chì l'altezza di u pin di ringlock in a stampa sopra hè diversa.Unu pò esse dovutu à u prublema di u metudu di l'erezione è a sequenza, è l'altru pò esse u prublema di a dimensione di trasfurmazioni è a qualità di l'accessori.

 

Un altru ligame chjave in u cuntrollu di qualità di trasfurmazioni hè l'ispezione di qualità.Se ùn ci hè micca una ispezione di qualità stretta prima di lascià a fabbrica, inevitabbilmente portarà à i prudutti micca qualificati chì entranu in u mercatu.

 

Allora, cumu si deve a maiò parte di i cumpratori selezziunà currettamente scaffolding ringlock d'alta qualità?In a selezzione attuale, pudete principià cù i seguenti trè dettagli:

1

1. Saldatura

 

I dischi è altri accessori di u scaffold ringlock sò saldati nantu à u tubu di quadru.Quandu compra u scaffold ringlock, duvete sceglie un pruduttu cù una saldatura completa.

 

2. Material pipa Steel

 

In più di ghjudicà s'ellu u materiale di pipa d'acciaio di u scaffold ringlock hè Q355B o Q235B, hè ancu necessariu di attentu à s'ellu u tubu di scaffold hà un fenomenu di curvatura è s'ellu ci sò burrs nantu à a frattura da l'apparenza, è assicuratevi di sceglie. prudutti senza difetti evidenti.

 

Trè, spessore di pipa

 

Quandu sceglite, pudete aduprà un caliper vernier per misurà u gruixu di u muru di u tubu scaffold è u discu, etc., per verificà s'ellu u pruduttu risponde à u standard.

 

In più di questu tempu, hè ancu assai necessariu di sceglie un fabricatore cumpletu.Quandu compra, a maiò parte di i cumpratori ponu dumandà à vede licenze cummerciale, rapporti di ispezione di prudutti, certificati di produzzione di sicurezza, etc.À u listessu tempu, ogni fabricatore deve gestisce strettamente u prucessu di produzzione, cuntrollà strettamente tuttu u prucessu da a selezzione di materiale à l'ispezione di qualità è a consegna, per assicurà a qualità di u produttu di scaffolding ringlock è mantene una bona reputazione di u mercatu.


Tempu di Postu: Apr-02-2021