We help the world growing since 1998

Building formwork-6 carattiristichi di custruzzioni plywood formwork materiale

Building formwork-6 caratteristiche di u materiale di custruzionecassero di compensatu

 

I squadre di legnu è u furmagliu sò sempre stati dui tesori di i cantieri.Nta l'ultimi anni, u furmagliu di custruzzione di plywood hà sviluppatu rapidamente, è e spezie principali di l'arbureti trasfurmati sò eucalyptus è poplar.A gamma d'applicazioni di casseforme di custruzzione di compensatu hè diventata sempre più larga, da casseforme cilindrica, casseforme di colonna quadrata à casseforme di travi, casseforme di muru di taglio è cusì.Cassero di custruzzione di plywoodprinciparmenti hà i seguenti 6 caratteristiche principali:

plywood formwork 1

1. Large board large and flat surface: Sta funzione salva assai di travagliu in u prucessu di custruzzione.Ùn hè micca bisognu di troppu persunale di custruzzione per realizà u supportu di u muffa, u versamentu è a rimozione di u furmagliu;ùn solu salvà A costu di u travagliu hà ancu ridutta u costu di decoru a superficia di cimentu esposta è grinding the seams.

 

2. Capacità portante più forte: pò facilmente suppurtà a pressione di a custruzzione di versà è a pressione laterale di u béton;è a capa superficia hè stata cuperta cù una film, chì hè liscia è resistente à l'usura, è pò esse reutilizata parechje volte.

plywood formwork 2

3. Materiale più liggeru: U furmagliu di edifiziu fattu di plywood multi-layer di fondu di 18 mm di spessore hà un pesu di l'area unità di solu 50 kg.Unu o dui travagliadori di a custruzzione ponu facilmente spustà u furmagliu di l'edificiu senza assistenza meccanica, chì risparmia soldi.È hè più cunvene per impilà, aduprà è gestisce cà i casseri in acciaio.

 

4. Facile à piegà è furmà: furmagliu cilindrico di plywood è furmagliu speciale in forma, assai di quali sò pruduciuti da pressa calda à alta temperatura di furmagliu di plywood, chì pò esse facilmente adattatu à i bisogni di stallazione di prughjetti di custruzzione per fà vari custruzzioni curve. cassaforma.

 

5. Sega conveniente: Ucassero di compensatupò esse tagliatu direttamente cù una sega elettrica, è hà diverse lunghezze o altezze di prughjetti di custruzzione, chì hè cunvenutu per a custruzzione.

 

6. Bona prestazione di insulazione termale: u materiale di legnu hà un picculu effettu di trasferimentu di calore, chì pò impedisce in modu efficace a temperatura di u béton da cambià troppu rapidamente.Hè soprattuttu adattatu per i bisogni di a custruzzione invernale è pò aiutà à l'insulazione di cimentu per a custruzzione invernale.


Tempu di Postu: Apr-09-2021