We help the world growing since 1998

Cumu custruisce un scaffolding ringlock?Un pruduttu populari in Indonesia, Filippine, Tailanda, Vietnam, Cambogia, Egittu, Arabia Saudita

Uscaffolding ringlockhè un novu tipu di sistema di scaffolding.Uscaffolding ringlockhè ancu chjamatu scaffolding di serratura di discu, rosettescaffolding ringlockè layher scaffolding, etc Hè statu largamente usatu in prughjetti di custruzzione, cum'è viaducts, tunnel, fabbrichi, etc., è pò ancu esse usata cum'è un stand illuminazione, sfondate stand, etc nant'à u palcuscenicu di un cuncertu.

Cumu custruiscescaffolding ringlock

U metudu di custruzzione di uscaffolding ringlockhè simplice è convenientu.Questu hè ancu u mutivu per quessa hè largamente utilizatu in a custruzzione civile è altri prughjetti.Quandu si stallanu u scaffold di ringlock, basta à alignà u connettore di ledger horizontale à a pusizione di a piastra di rosetta, è poi inserisce u pin in u foru di a piastra di rosetta cù a manu Passà à traversu u fondu di l'articulazione, è poi chjappà a cima di u pianu. plug cun un martellu per fà a superficia di l'arcu nantu à l'articulazione di ledger horizontale è u tubu verticale strettu cumminatu.

ringlock scaffolding

Ci hè parechje esigenze per esse attentu à a stallazionescaffolding ringlock:

1. Prima di a stallazione, prima verificate s'ellu hè in bona cundizione è preparanu l'accessori chì deve esse stallati.

2. Dopu chì l'accessori di scaffolding rosette-ringlock sò pronti, basta à alignà u connettore horizontale di ledger à a pusizione di a piastra di rosette durante a stallazione, è poi inserisce u pin in u foru di u piattu di rosette cù a manu è passa per u fondu di u pianu. cunghjunta.

3. Dopu, culpisce a cima di u plug cun un martellu per fà a superficia di l'arcu nantu à u ledger joint horizontale è u tubu verticale strettamente cumminatu.

4. Quandu stallate a basa, scuzzulate u scaffold cù l'acqua per vede s'ellu hè fermu.

U sopra hè a cunniscenza pertinente per voi nantu à cumu custruisce è installà uscaffolding ringlock.Spergu chì serà utile per voi per capiscenu è adupràscaffold ringlock.


Tempu di Postu: Apr-20-2021