We help the world growing since 1998

Ringlock Scaffolding serà consegnatu in ghjugnu

Stu mese avemu da purtà un containeru 40ft di scaffolding anellu serratura à Indonesia.Specification hè φ48 * 3.0mm, lunghezza 6m.

Ringlock hè un sistema di scaffolding d'accessu modulare per applicazioni industriali è di custruzzione.Ringlock hè custruitu cù menu cumpunenti principali chì portanu à una riduzione significativa di quantità di cumissioni.Indipendentemente da i requisiti, finu à u 80% di u materiale hè riutilizabile per diverse applicazioni.

Questu riducerà i costi d'investimentu è aumenterà i tassi d'utilizazione mentre prufittà di una sequenza di assemblea chì seguita u listessu principiu per tutte l'applicazioni.Un altu rendimentu di l'investimentu hè ancu sottolineatu da a galvanizazione à caldo di cumpunenti strutturali.

Scaffolding à serratura à l'anelluhè cunsideratu u sistema più mudernu, versatile è capace di scaffolding in quantu à a so forza portante.I sferenti cumpunenti utilizati in l'armatura di serratura di l'anellu sò multiplici ledgers, clamp, guard rails, connectors, stair stringers, steps, and adapters.

L'armatura d'acciaio hè fatta da tubi d'acciaio chì sò stabiliti inseme da raccordi d'acciaio o accoppiatori.Hè simplice di erettu è di smantellare.Hè megliu robustezza, durabilità più grande è resistenza à u focu superiore.Ancu s'ellu ùn hè micca un prezzu accessibile, furnisce una sicurezza più grande per i travagliadori

U prezzu di l'azzaru in Cina hà fluttuatu pocu in maghju, ma in generale, hè relativamente stabile, chì hè una bona opportunità per cumprà.


Tempu di pubblicazione: 01-01-2022