We help the world growing since 1998

U rolu di a forma in l'architettura

Formwork hè impurtante per u béton per indurisce in a forma desiderata.Formwork hè a struttura di supportu temporale o permanente / muffa in quale hè versatu u cimentu.Hè cunnisciuta ancu com'è centramentu o chjusu.… Ci hècassero d'acciaio,cassero d'aluminiu ,cassero di plastica ,cassero di compensatu

I sistemi di furmagliu di colonna dispunibuli sò di solitu modulari in natura è permettenu un assemblamentu rapidu è l'erezione in situ minimizendu u tempu di travagliu è di gru.

L'otturazione hè una dispusizione temporale verticale chì hè disposta per portà u cimentu in a forma desiderata.A cassatura chì sustene l'arrangiamentu verticale hè cunnisciuta cum'è coffrage.In un puntu di vista tecnicu, Formwork per culonni, basamenti, muri di contenimentu hè chjamatu cum'è Shuttering.

Requisiti di una bona forma

  • Forte abbastanza per sustene carichi morti è vivi.
  • Capace di mantene a so forma per esse appughjatu è rinforzatu efficacemente

horizontale è verticale.

  • I giunti duveranu impedisce a fuga di u cimentu.
  • Deve esse capace di esse eliminati in diverse parti senza dannà u béton.

Duverebbe esse custruitu inflexibule è appoggiatu è supportatu in modu efficiente per mantene a so forma senza una deviazione indebita.I giunzioni in u furmagliu deve esse abbastanza strettu per impedisce a fuga di u cimentu.... A superficia di u furmagliu deve esse liscia è liscia, è stallata bè à a linea è u livellu desiderate.


Tempu di Postu: Dec-28-2021