We help the world growing since 1998

Quandu u scaffolding hè stallatu, cumu si currisponde à i tubi è i raccordi?

Quandu u scaffolding hè stallatu, cumu per currisponde à i pipi èaccoppiatori?

 

Ancu s'è pudete sceglie cuplock, ringlock, cross-lock, etc., per racking, per u costu, praticità è cunvenzione, l'armatura di pipa d'acciaio di tippu accoppiatore occupa sempre a maiò parte di u mercatu.Pò esse usatu micca solu cum'è scaffolding esternu, ma ancu cum'è scaffolding internu, scaffolding full house è supportu di furmagliu.

coupler scaffolding

Couplerstruttura di scaffold di pipa d'acciaio di tipu

L'armatura di accoppiatore hè generalmente custituita da e seguenti parti:

01

Pipa d'acciaio

U pipa d'acciaio deve esse fattu di azzaru Q235A (A3) cù pruprietà meccanica moderata, è deve risponde à i requisiti di l'acciaio Q235A mediu.A seccione trasversale di a pipa d'acciaio deve esse sceltu secondu a Table 2-5.A durata di a pipa d'acciaio hè di solitu: grande barra transversale, u polu verticale hè 4 ~ 4,5 m, picculu L'orizontale hè preferibile 2,1 ~ 2,3 m.A massa massima di ogni pipa d'acciaio ùn deve micca più di 25 kg, chì hè cunvenutu per i travagliadori per assemblà è disassemble, è ponu risponde à i bisogni di a custruzzione.

 

02

Accoppiatori

Couplers sò usati per cunnette i tubi d'acciaio.Ci sò trè forme basi di Couplers, cum'è mostra in a figura sottu:

 

Angulu drittuAccoppiatori, canusciutu macari comu cruci Couplers, sò usati per cunnette dui tubi d'acciaio croce verticale;

Rotating Couplers, canusciutu macari comu Roting Couplers, sò usati per cunnette dui tubi d'acciaio croce à ogni angulu;

Butt Couplers, ancu chjamati in-line Couplers, sò usati per a cunnessione di butt di dui tubi d'acciaio.

 

Attualmente, ci sò dui tippi di Couplers in usu in u mo paese: Couplers casting forgeable è Couplers pressati di piastra d'acciaio.A causa di a tecnulugia di fabricazione matura di Couplers di casting malleable, standard di produttu naziunale è unità di teste prufessiunali, a qualità hè faciule da guarantiscia.

In generale, i Couplers di casting malleable deve esse fattu di ghisa malleable cù proprietà meccaniche micca più bassu di KTH330-08.I castings ùn deve micca avè cracke, pori, porosità shrinkage, buchi di sabbia o altri difetti di casting chì affettanu l'usu, è a sabbia appiccicosa chì afecta a qualità di l'apparenza deve esse eliminata., Resti di riser pouring, drape seams, lana, pelle d'oxidu, etc.

A superficia adatta di l'accoppiatore è a pipa d'acciaio deve esse strettamente formata per assicurà un bonu cuntattu cù a pipa d'acciaio quandu hè fissata.Quandu u Coupler clamps a pipa d'acciaio, a distanza minima trà l'apertura ùn deve esse menu di 5mm.A parte mobile di l'accoppiatore deve esse capace di rotà in modu flexible, è a distanza trà e duie superfici rotanti di l'accoppiatore rotante deve esse menu di 1 mm.

03

Scaffold

U bordu di scaffolding pò esse fattu di acciaio, legnu, bambù è altri materiali, è a massa di ogni pezzu ùn deve esse più di 30kg.

 

A tavola di scaffold d'acciaio stampata hè una tavola di scaffold cumunimenti utilizata, chì hè generalmente fatta di 2 mm di spessore d'acciaio, cù una lunghezza di 2-4m è una larghezza di 250mm.A superficia deve avè misure anti-skid.

A tavola di scaffolding di lignu pò esse fatta di tavuletta di abete o pinu cù un grossu di micca menu di 50 mm, cù una lunghezza di 3-4m è una larghezza di 200-250mm.E duie estremità duveranu esse dotate di dui anelli di filu d'acciaio galvanizatu per impediscenu chì l'estremità di a tavola di scaffolding di legnu ùn sia dannata.

04

Pezzi di muru

U pezzu di u muru di cunnessione cunnetta u polu verticale è a struttura principale inseme, è pò esse cumpostu di pezzi di muru di cunnessione rigida cù tubi d'acciaio, accoppiatori o pezzi pre-incrustati, o pezzi di muru di cunnessione flexible cù bars d'acciaio cum'è barre di cravatta.

 

 

Cumu abbinà u tubu di rack è l'accoppiatore

Parechji novi ùn sò micca assai chjaru nantu à questu.

In generale, 300 serie di accoppiatori sò richiesti per una tonna di tubu di rack.

 

Trà i 300 gruppi di accoppiatori, u rapportu di accoppiatori à angolo retta, accoppiatori di docking è accoppiatori rotanti, hè 8: 1: 1, è l'accoppiatori sò 240, 30 è 30 rispettivamente.

 

Ispezione è mantenimentu di l'accoppiatore

Per assicurà a sicurezza è a stabilità di l'armatura, l'accoppiatori deve esse mandati à i dipartimenti pertinenti per l'ispezione.I regulamenti specifichi sò i seguenti:

1

Per l'edificazioni sottu 10 piani, u numeru di accoppiatori sottumessi à l'ispezione hè di 32 setti, cumprese 16 setti di accoppiatori à angolo retta, 8 gruppi di accoppiatori rotanti è 8 setti di accoppiatori di docking;

2

Per l'edificazioni sottu i piani 11-19, u numeru di accoppiatori, sottumessi per l'ispezione hè di 52 setti, cumprese 26 setti di accoppiatori à angolo retta, 13 setti di accoppiatori rotanti è 13 setti di accoppiatori di docking;

3

Per l'edificazioni cù più di 20 piani, u numeru di accoppiatori sottumessi per l'ispezione hè di 80 setti, cumprese 40 setti di accoppiatori à angolo retta, 20 setti di accoppiatori rotanti, è 20 gruppi di accoppiatori di docking;

U numaru di accoppiatori sottumessi per l'ispezione hè diversu per edifici di diverse altezze.U rapportu di u numeru di accoppiatori sottumessi per l'ispezione hè 2: 1: 1.

 

L'accoppiatori sottumessi per l'ispezione anu da esse sottumessi à parechje teste cum'è a prova di prestazione anti-skid, a prova di prestazione anti-distruttiva, a prova di prestazione di trazione, a prova di rendiment di compressione, etc., è ponu esse messa in usu dopu avè passatu a prova.

Siccomu l'accoppiatori sò facilmente corroditi da l'umidità o sustanzi corrosivi per via di a pioggia longa, hè megliu galvanizà o spray paint l'accoppiatori.

Per i vechji accoppiatori, a spruzzatura d'oliu, a immersione, a spazzola, etc. pò esse usata per u sigillu per impediscenu l'ossidazione è a corrosione di l'accoppiatori.


Tempu di post: 16-mar-2021