We help the world growing since 1998

Perchè u quadru di scaffolding hè praticu?

A maiò parte di i travagliadori di a custruzzione usanu issa scaffolding di quadru per migliurà l'efficienza di u travagliu.Hè còmuda è veloce.Hè assai praticu.

  1. Sistema di Scaffolding Framehè sicura è affidabile: bona prestazione generale, forza di cuscinettu raghjone, bona prestazione impermeabile
  2. Scaffale di u quadru di a portahè economicu è praticu: secondu l'utilizatori è l'infurmazioni domestici è stranieri, u quadru H cum'è un bonu mantenimentu, pò esse riutilizzatu più di 30 volte, u quadru di bambù hè incomparable.U pesu per unità di area di scaffold di porta hè 50% più bassu di quellu di u quadru di tubu d'acciaio di colpu, è u costu di ogni demolizione hè 1/2 di quadru di tubu d'acciaio è 1/3 di bambù è di legnu.L'ergonomia è i benefizii sò significativi, è u più efficau u bastimentu, u megliu.

Cina hè statu introduttu da u Giappone, i Stati Uniti, u Regnu Unitu è ​​altri paesi è utilizate stu tipu di scaffolding à a fine di l'anni 1970.U mutivu di sta pupularità hè chì a praticità di l'armatura di quadru H hè sempre stata favurita da i travagliadori di a custruzzione è ancu salvà risorse.

Frame scaffolding hè prima utilizatu in u prughjettu di sustegnu di ferrovia sotterraneo è highway.In 1956, JIS (standards industriale giapponese) in relazione à u standard di scaffolding, 1963, u Ministeru di u travagliu in i dispusitivi di sicurezza è salute di u travagliu hà ancu sviluppatu u scaffolding, supportu. qualchi provisions.In stu modu, Frame scaffolding hè diventatu un strumentu di custruzzione essenziale in a custruzzione. In u 1963, certi grandi cumpagnie di custruzzione in Giappone anu sviluppatu, sviluppatu o acquistatu scaffold di porta è applicà in ingegneria. edifizii in Giappone, l'usu di scaffolding hè ancu di più in più, in u 1970, tutti i tipi di scaffolding sucità accuminciau a surge, perchè u scaffolding affittu pò risponde à i bisogni di l'imprese di custruzzione, riduce l'investimentu di l'impresa, cusì, a quantità di scaffolding frame deve cresce rapidamente.

Nota quandu si usa l'armatura di quadru:

Attualmente, ogni cità hè in a custruzzione in Cina, è u quadru di scaffolding hè unu di i materiali di sustegnu necessarii in a custruzzione di edifici. L'usu di stu materiale hà purtatu comodità à a custruzzione in l'industria, ma ancu purtatu accidenti à l'. custruzzione.

In ordine per minimize l'occurrence di accidenti in l'usu di scaffold porta, in u Ci hè statu pigliatu qualchi misuri assai nicissariu in cantiere, principarmenti a prutezzione di a sicurità di staff.People custruzzioni sò a forza principali in u prucessu di custruzzione, a prutezzione di a ghjente hè di assicurà chì a custruzzione pò esse realizatu nurmale.Prima per rinfurzà a gestione di u situ di custruzzione, fora di u persunale di custruzzione, u persunale irrilevanti ùn deve micca entre.Secunnu, quandu si stallanu ogni accessori, duvemu esse attenti, è cunnette ogni ghjornu. accesoriu strettu è fissà ogni bolt.U terzu, stallà una bona scaffolding prima di mette in usu per fà l'accettazione, l'accettazione senza qualificazione deve esse rectified.Check u scaffolding in usu regularmente, verificate s'ellu ogni accessori hè strettamente cunnessu, in forte pioggia, forte. tempu ventu, à urganizà calchissia à verificà a stabilità generale di u tippu di porta scaffolding.Any connectors loose deve esse rinfurzata.Punti di ancoraggio deve be rinfurzata se l'accessori sò deformati


Tempu di Postu: 18-Nov-2021