We help the world growing since 1998

Attrezzatura di scaffolding di elevazione attaccata

Attached lifting scaffolding equipment hè un novu tipu di tecnulugia di scaffolding sviluppatu rapidamente à u principiu di stu seculu, chì hà una influenza impurtante in u prugressu di a tecnulugia di custruzzione in u mo paese.Trasforma l'operazioni d'altu locu in operazioni di livellu bassu, è cambia l'operazioni sospese in operazioni internu di u quadru.Havi un cuntenutu significativu di low-carbon, high-tech, è hè più economicu, più sicuru, è più convenientu.

Vantaghji prufessiunali:

1. Low carbone

Salvà u 70% di u cunsumu d'acciaio

Risparmiate u cunsumu di energia da 95%

Risparmiate 30% di i consumabili di custruzzione

2. Economicu

Applicabile à u corpu principale di l'edificazioni più di 45 metri.U più altu u pianu, u più ovvi l'ecunumia, è ogni edifiziu pò salvà 30% -60% di u costu.

Praticità

Pò esse appiicatu à u corpu principale di diverse strutture

3. Sicurezza

L'usu di u sistema di cuntrollu sincronu cumplettamente automaticu è u sistema di cuntrollu remotu pò prevene attivamente e cundizioni insicure, è aduttà dispositivi anti-caduta di sicurezza di tippu di discu multiplu per prevene fallimenti cum'è fallimentu di u dispusitivu di reset, chì pò assicurà chì u quadru protettivu hè sempre. in un statu sicuru è effittivamenti ottene prevenzione caduta.

4. Intelligente

U sistema di cuntrollu di tecnulugia di carica di u microcomputer pò visualizà u statu di elevazione in tempu reale è raccoglie automaticamente u valore di carica di ogni pusizione di a macchina di elevazione.Quandu a carica di una certa pusizioni di a macchina supera u 15% di u valore di u disignu, automaticamente alarme è mostra a pusizione di alarme in forma di sonu è luce;quandu trapassa u 30%, u gruppu di l'equipaggiu di elevazione ferma automaticamente finu à chì a culpa hè eliminata.Evita in modu efficace i potenziali periculi di sicurezza causati da una sovraccarico o una perdita eccessiva di carica.

5. Mecanizazione

Realizà a funzione di custruzzione bassa è usu altu.Hè assemblatu à u fondu di u corpu principale di l'edifiziu in un tempu, attaccatu à l'edifiziu, è migliuratu continuamente cù l'aumentu di l'altitudine di u pianu.Tuttu u prucessu di u funziunamentu ùn occupa micca altre gru, chì migliurà assai l'efficienza di a custruzzione, è l'ambiente di u situ hè più umanu, è a gestione è u mantenimentu sò più faciuli, L'effettu di l'operazione civilizzata hè più prominente.

6, estetica

Scuprite l'aspettu disordinatu di l'armatura tradiziunale, rende l'imaghjini generale di u prughjettu di custruzzione più concisa è regulare, è ponu più efficaci è intuitive mostra l'imaghjini sicura è civilizzata di u prughjettu di custruzzione.


Tempu di post: 09-09-2020