We help the world growing since 1998

Una bona nutizia nantu à i casseri d'aluminiu

L'usu estensivu di u legnu in a custruzzione urbana hà purtatu à a deforestazione eccessiva, a contaminazione pesante di i rifiuti di custruzzione, è gravi danni à l'ambiente ecologicu.A pupularizazione è l'applicazione di u sistema di muffa d'aluminiu rende a custruzzione megliu, più veloce è più ecunomica, in linea cù a riduzzione di emissioni di carbone è a tecnulugia di custruzzione verde, è hè una grande innovazione in u campu di a custruzzione.

Semu impegnati à prumove a trasfurmazioni è l'aghjurnamentu di l'industria di a custruzione è furnisce suluzioni verdi per a custruzzione urbana.Una squadra di R & D cù un centru tecnologicu d'impresa ricunnisciutu naziunale è esperti di gestione chì gode di indennità speciale da u Cunsigliu di Statu, aderisce à a R & S è l'innuvazione di i prudutti di muffa d'aluminiu, è prumove vigorosamente u sistema di pull-tab.U primu sistema domesticu di foglia di muffa d'aluminiu full-drawn hè appiicatu à prughjetti super-altu, è hà vintu u mercatu Altamente ricunnisciutu da i clienti.

Furnemu servizii prufessiunali di cuncepimentu di casseforme d'aluminiu di approfondimentu architettonicu per rende a custruzzione più efficiente è crea risultati megliu cù menu casseforme.Cuncepitu più di mille edifici è risolviu cù successu parechji prublemi di l'industria cum'è super-altezza, edifici duplex, soterrani, edifici di assemblea prefabbricati è corridori di tubi sotterranei.

A gestione standardizata, a gestione stretta è u cuntrollu di ogni prucessu di operazione, per assicurà chì i prudutti sò consegnati senza difetti zero.

Fornite l'aluminiu di scarti, u sustratu di cassero di sustituzione di u cassero, u pannellu standard.

L'affari di riciclamentu d'aluminiu hà passatu a certificazione ASI, basa di riciclamentu d'aluminiu, prumove u sviluppu verde è sustinibule di l'industria di l'aluminiu.

Attualmente, i so prudutti è servizii coprenu 18 pruvince è cità in tuttu u paese, è sò esportati in l'Asia Sudueste, l'Africa è altre regioni d'oltremare.Hè cresciutu rapidamente in una sucietà mundiale eccellente di tecnulugia di furmagliu di custruzzione.

Avà in questu tempu speciale, cù influenza Corona in ogni paese.Furnemu un prezzu speciale per aiutà u mercatu di a custruzione à ricuperà.Accolta calorosamente a vostra dumanda.


Tempu di post: 09-09-2020