We help the world growing since 1998

Che ne dite di scaffolding galvanizzati?Hè bonu per aduprà?

Scaffolding galvanizatu in generale si riferisce à i più populariscaffolding ringlock.A superficia di u scaffolding ringlock hè trattatu da u prucessu di galvanizazione in caldu, è a vita di serviziu hè altu cum'è 15 anni.

ringlock scaffold-1

scaffolding ringlockhà un costu bassu è alta efficienza.Hè facilitu di disassemble è risparmià u travagliu.Pò esse isciutu cum'è un sanu dopu a stallazione in terra.Ringlock scaffolding hà una alta capacità di carica, è a capacità portante di 60 serie ringlock scaffolding pò ghjunghje sin'à 19-21 tunnellate.

Ringlock scaffolding abbandunà u prublema di perdita faciuli è facili dannu à i parti mobile di scaffolding tradiziunali, è paragunatu cù cuplockscaffolding ordinariu, si usa sin'à 2/3 di a quantità di salvezza di azzaru, chì assai accurtà u periodu di custruzzione à una certa misura, riduce a perdita ecunomica è a spesa di capitale.
ringlock scaffold-2
Caratteristiche di l'armatura ringlock

Ringlock scaffolding significa chì ci hè una rosette nantu à u polu di sustegnu, è un socket in forma di cunea nantu à a traversa.Sempre chì a barra trasversale hè inserita delicatamente in a rosetta, pò rimpiazzà i tubi d'acciaio tradiziunali è i fasteners.

1. U prucessu di stallazione è disassemblamentu hè assai sèmplice, una o duie persone ponu compie, è a struttura hè stabile.

2. Pò esse dock, è e parti pò esse aghjustate arbitrariamente.

3. Sustituisci cumplettamente legnu senza alcunu materiali di cunnessione ausiliari.

4. High tassu re-usu reduces costu.

5. Realize l 'unu-tempu pouring di béton.

6. Salvà tempu, travagliu è materiali, è più sicurità.

A tendenza generale di scaffolding

Oghje, parechji prughjetti di custruzzione anu cuminciatu à aduprà scaffolding ringlock, è ringlock hà una tendenza à rimpiazzà.cuplock.A causa di a so sicurità è stabilità, risparmiu di tempu, bella immagine è altri vantaghji, Jiangsu, Hubei, Pechino, Shanghai, Shenzhen è altre pruvince è cità prumove vigorosamente l'usu di scaffolding ringlock, è pruibisce espressamente l'usu di pipa d'acciaio cantilever. scaffolding.
ringlock scaffold-3
Scopu di applicazione

Ringlock scaffolding hè largamente usata in u disignu di sustegnu di qualchi prughjetti di ponte, cum'è viaducts, prughjetti tunnel, attelli, torri d'acqua elevate, centrali, raffinerie di petroliu, etc. è i so attelli spiciali.Hè ancu adattatu per passaghji, scaffolds span, scaffali di almacenamento, camini., Torre d'acqua è decorazione interna è esterna.
ringlock scaffold-4

Sicondu i requisiti detallati di a custruzzione, u scaffold ringlock galvanizatu pò esse cumpostu di scaffolding à una fila, doppia fila, quadru di supportu, colonna di supportu, quadru di prumuzione di materiale, etc., cù un modulu di 0,6 m è diverse dimensioni di quadru è carichi.Equipamentu di custruzzione, è ponu fà layout di curva.U scaffold pò esse usatu cù accessori cum'è jack di basa regulable, u head regulable, doppiu disassemblamentu precoce regulable, fasciu di elevazione, quadru di elevazione, ecc.
ringlock scaffold-5
Pò esse vistu da questu chì l'armatura galvanizzata hè assai funziunale, còmuda è rapida, è assai faciule d'utilizà.

ringlock scaffold-6


Tempu di Postu: 25-Jan-2021